Busece06 Kızlar 17. Haftaya girfim hani böyle cenin pızisyonunda saaatlerce yatarsanız karnınız acır tutulur ya sabahları öyle oluyorum artık yağ falan da sürüyorum ama tutuluyo acıyo yani normal mi
Zeynepozcan Busece06 aynısını bende iki gündür yaşıyorum doktoruma ancak pazartesi gidebiliyorum bakalım o gün sorcam size de haber veririm unutmazsam
mucizem___ Busece06 30+4 bende de oluyor üstüne de yatmıyorum sag tarafıma yatınca kalbim agrıyor hep sol hep sol yatıyorum ondan mıdır nedir bilemedim ya
Busece06 ayse_1960 yok acımıyorda sık idrara çıkıyorum çok su içiyorum diye sanıyorum ama bilemedim ki 🤔