Bende İzmir’de gidiyorum doktorların kapısında 20.haftadan itibaren gebe okuluna gidin yazıyordu hiç bir kayıt falan yapmaya gerek yok hatta ben özel talipliyim özele gidiyor olsan bile gebe okuluna gel dediler ben ilk kez 33.haftamda gittim hatta doktor kendisi aldı götürdü ayrı bir oda yapmışlar bir tane ilgilenen ebe var ben gittiğimde kimse olmuyor 08-16 arası istediğin zaman gel dediler gebelik öncesi hamilelik süreci doğum emzirme cinsel ilişki hakkında bilgilendirme yapıyorlar broşür veriyorlar maketler var alt bağlamayı gösteriyorlar emzirmeyi meme tutmayı falan, ayrı bir salonda pilates yapıyorsun istersen. Ben bir kez pilates yaptım öğrendiklerimi artık her akşam evde kendim yapıyorum toplamda 3 defa gittim daha da gidebilirim ama bana uzak verdikleri broşürleri okudum bunlardan yetti şimdilik 😃