ogokce01 Bugün aşılama oldum. 4 yumurtam çatlamış dedi doktor. Eşimin sperm hareketliliği düşük aşılama ile spermi yıkayıp yükselttiler. 16 gün sonra kan verecem sizde nasıl oldu aşılama olan varmı. Gebelik şansın arttı dedi doktor
bubuiledudu ogokce01 ben de salı günü çipli asilama oldum benim eşimde hem sayı düşük hem hareket. 17 günde test yap dedi doktor hakkımızda hayırlısı ben çok umutlu değilim ama belli de olmaz
Asel5234 ogokce01 Bende aşılama yaptırdım 12 gün sonra ögrenicem sonucu inşallah tutmuştur ama birşey soracağım müsadenizle Aşılama yaptırdıgınız zaman aşılama sonrası veya eve geldiğinizde bir sıvı akması vs oldu mu sizdede
Yeter-06 Bende aşılama yaptırdım bende pco vardı eşimin değerleri çok iyiydi ve ilk aşılamada tuttu şuan 3 aylık olduk pazartesi gösterirse cinsiyet ve ikili taramamiz var