beyzaturker56 çok teşekkür ederim. 🤗 En büyük tavsiyem şudur doğumun başından beri normal diye tutturdum hep normal e kendimi alıştırdım ve kontrole diye çıktım doktorum yatış verdi ve normal istiyorum diye suni sancı verildi fakat 11 saat in sonunda 3cm açıklık anca oldu 1 cm açıkla yatışım yapılmıştı. Ben artik son 1 saati hatirlamak istemiyorum bitmeyen sancılarım vardı. Hemşireler 8 9 cm olmadan alamayiz dediler ve en son kararım sezeryan istiyorum dedim. Şunu gördüm olmuyorsa diretmeyecekmissin bazen istedigimiz seyler bizim icin hayirli olmayabilir. Onun dışında kadınlar kendilerine her konusa hep guvensinler bebislerimizi kucagimiza alinca her sey otomatik olarak zaten bizlere yukleniyor gerisi anin tadini cikarmak. 🤩