Bende önlem amaçlı serklaj oldum şuan 28 haftadayim. Kendimi çok yormuyorum ağır şeyler kaldırmıyorum günlük hayatıma devam ediyorum. Bir de progestan kullanıyorum. Güzel gidiyor, iyi düşünelim iyi olsun dualarla zamanında gelicek inşallah 🤲🏻☺️ kendimizi fazla kasmaya gerek yok.Tedbir bizden gerisi Allah’tan 😊🌺