Alymus hahaha inşallah çıkartır eğer normal bir süreç geçiriyorsanız zaten 26 nisana kadar yolu var :D bende 23 Nisanı çok istemiştim eşimin doğum günü ama az kalsın değil 23 nisan 13 martta doğuruyordum😂 o yüzden bugünleri gördüğüme şükrediyorum inşallah 12 sine kadar da duruverir😂😂