Dilan_ylmz bence içini ferah tut, bende henüz ilk oluştuğu günler bilmeden alkol içtim sigara içtim doğada kamp yaptım çadırda kaldım yürüdüm hopladım zıpladım çok şükür şuan 16+3üz benimde bundan önce boş gebeliğim olmuştu , bence kötü düşünme zaten daha bebekte oluşmadığı için endişelenmeye gerek yok sen rahat ol sakin ol varsa vitaminlerini iç yemene içmene hareketlerine dikkat et inşallah hiçbişicik olmaz