Esragungor34 merhaba canım ben 18. Haftamda genel anestezi ile oldum uyandığımda çok az ağrım kanamam vardı bir iki gün sonra geçti korkulcak hiçbir şey yok sonrası önemli ağır iş vs yapmayacaksın çok ayakta kalmayacaksın enfeksiyona dikkat ediceksin dedi doktorum