Kızlar selamlar ben hisar intercontinental ve emsey hospital arasında kaldım. Tüp bebekte hisardaydım ve zor bir sürecimiz oldu maddi olarak da çok yıprandık. Emsey fiyat olarak muhtemelen daha uygun olacak. Hisarda da tüm muayeneleri, doğuma kadar olan gerekli tüm tahlilleri tetkikleri tarama testlerini vs kapsayan, doğumu kapsayan bir paket yapmışlar ama ödemesini şimdiden vermemiz gerekiyor. Bunun faydası temmuzda olacak zamlardan etkilenmeden kasımda inşallah doğum yapmak olacak. Bugün emseyle de görüşeceğiz fiyat için ama orda bu tarz bir paket yok galiba. Ne yapacağımı bilemiyorum eşim bana bıraktı. Zor bir süreç olduğu için iyisi olsun isterim riske atmak istemem bu arada her türlü sezaryen olacağım hpv siğilim var. Şu an 8 haftayız bir yere karar verip hep orda kalmak istiyorum. Doktor olarak iki hastanede de içime sinen doktorlar var ona takılmıyorum fakat çok para harcamak rahatlık mı doğumda yoksa alakası yok mu? Özellikle sezaryen hassas dikiş olayı vs bilemedim