Herkese günaydın hanımlar
Dün doktor kontrolüm vardı güzel güzel bebeğimin kalp atışlarını duymak için gitmiştim ama bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim 10 haftalık hamileyim bundan iki hafta önce gittiğimde kalp atışını aldık ama daha yeni oluşmaya başladığı için tam net gümbür gümbür gelmiyodu ses dün ise hiç duyulamadj vajinal ultrasonla bakıldı ki asla istemediğim bir şeydi mecbur kaldım bakıldı orda da alınamadı baska bir doktor gördü oda alamadı kalp atışını yani bebek ölmüş ve kürtaj olmam gerekiyor pazartesi gününe yatış verdi sanırım daha yeni ölmüş iki gün içerisinde bana zarar verir mi dedim vermez dedi
Benim asıl sorum kürtajda doktor çok önemliymjş diye duydum sonrasında yeninden hamile kalabilmek için gittiğim doktorda devlette uzman doktor Emre yılmaz sizce doktora güvenmeli miyim yoksa özele mi gitmeliyim doktorun çok iyi olduğu söyleniyor yani giden herkes memnun ama bu konu biraz hassas olunca onun için tereddütlerim var ya gerçi takdiri ilahi eğer ben yeniden bir bebek sahibi olamayacaksam hangi doktorda olursa olsun bu başıma gelecekse gelecek ama işte insan düşünmeden de edemiyor