Merhaba arkadaşlar. 5.hafta bitti. Dün önce minik kahverengi sonra kırmızı kanama geldi. Henüz kese muayenesi yapmadı doktorum. Progestan fitil başlattı dün. İlk fitilden sonra çok küçük pıhtı geldi ilaçla beraber. Sabah akşam progesteron iğnesine devam edecekmisim bir hafta istirahat sonra muayene dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba