Dün sabah bu saatlerde planlı erken doğuma alındım.
Bebeğimin sağlığı,sezeryan korkusu derken büyük korku stres yaşadım. Benim acı eşiğim maalesef çok düşük :( parmağımı kessem ¾ gün ağrısı sızısı olur uzun süre kullanamam o yüzden büyük korkuyla girdim hatta girmeden önce hemşirelerle pazarlık yaptım bana sürekli ağrı kesicisi getirin en yüksek neyse o olsun vs. Ama hiiiiç korktuğum gibi olmadı,doktor eli fark eder mi bilemiyorum ama bugün 1.gün doldu sadece bi kez ağrı kesici istedim doğumdan sonra. Tabiki 0 acı sızı değil ama sizi inletecek terletecek ağlatacak bi acı değil. Sadece büyük abdestimi yaparken zorlaşacakmışım gibi geliyor çünkü küçükte bile boşaltırken sızlama oldu. Ameliyatta sorunsuz geçti şükür hemen uyuştum. Sırtımdan iğneyle uyuşturdular o iğneyi hissetmedim sonrası sıcaklık ve uyuşma sanki ayaklarınız sizin değilmiş gibi,sondayıda uyuşturduktan sonra taktılar. Dokunma,çekiştirme hissedersin korkma dediler ama oda rahatsız etmedi bebeği çıkarırken yaptılar zaten 2dkda çıkıyor 2/3kez bastırıyor ama uyuşuksunuz anlamıyorsunuz çok. Benim için en zor soğuktu. Ameliyatın sonlarında çok titredim bunu sordum başka birşeyden mi diye soğuktan dediler. Odama gidince de devam etti 10 dk kadar zangır zangır titredim 10dk sonra normale döndüm. Karına bastırma diye bişey yok,dikişleri kontrol için hafif dokunuyorlar kanamaya bakmak için acımıyor oda. Gerçekten canım çok tatlıdır dehşet korkuyla girdim ama korktuğum gibi olmadı tabi eve geçince ne olur bilemem bugun 1.gün. Bebeğimden ayrıyım o kuvözde:( 35 haftalık doğdu 2150 gram. Ciğerleri gelişsin biraz kilo alsın İnşAllah kavuşacağız 🥺İnşAllah sizlerinde doğumları en az benim kadar sıkıntısız,acısız geçer🙏🏻Bebeğim için de dua edin lütfen ve tüm bebeklere 🥺