Seyda54 Kızlar dün 37+0dım. Ve kontrolüm vardı. Nst de ufak ufak sancılarım olduğu görüldü. Şimdi bana sabahlar olmasın yani😅 tahmini ne zaman doğururum ki? Var mı bunu yaşayan
zeynozey Seyda54 ufak sancılardan sonra nişanım gelmişti, mecburi sezedyan olacağı için 37+5 te doğuma gitmiştim ilk bebeğimde😌
Seyda54 zeynozey ne için sezeryandı acaba? Ne kadar önceden belli olmuştu sizin sezeryan olacağınız, şu anlık sezeryan söz konusu değil benim ama bakalım neler olacak
Karsubng esiaks açılmaya alttan muayene ile mi baktılar acaba bende 35+3teyim bugun kontrolüm var ufak ufak sancılarım var alttan muayene ile bakar mı diye merak ediyorum da 🤔
esiaks Karsubng sancı çıkınca hem çatı muayenesi yaptı hemde açılma var mı diye baktı. Size de yapabilirler
zeynozey bendiyebiriii vefat etti ilk bebeğimdi. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim 21. Haftamızdayız:) Hidrosefali vardı canım
bendiyebiriii zeynozey Ay kusura bakmayın. Hakkınızı helal edin ben de soruyorum sürekli bilemedim. Başınız sağ olsun. Allah buna uzun sağlıklı ömür nasip etsin