Selingibiolmak ben henüz çatı muayenesi olmadım o yüzden bana sezeryan muhabbeti yapmadı o yüzdem bilmiyorum arkadaşım ve ablam 2.doğumu onda yaptılar ikisi de ilk doğumlarını başka hastanede sezeryan yaptıkları için planlı oldu bi dahaki kontrolümde konuşacağım ben normal doğum taraftarıyım