Aysenur426868 Kizlar 3 .günüm sezaryan oldum acayip sistim ne zaman geçiyor benim gibi olan varmı hamileliğimin son ayı bile hiç sismedim doğumdan sonra sistim bacaklarım her tarafım duba gibi