Sonunda ben de dün itibariyle yani 39+5te doğurdum. Hamileliğin başından beri nasıl olacak nasıl yapacağım diye düşünmekten hamileliğimi yaşayamadım diyebilirim ama bir şekilde olacaktı ve oldu da. 39+4 te normal muayene diye gittim doktor yatış verdi bebek hareketleri azalmış gibi gördüm dedi riske atmayalım doğur dedi. Aslında kendi sancılarımın gelmesini istiyordum öyle başlasın diye ama ilk öyle giriş yapmadım. Sonra bana alttan fitil gibi bir ilaç verdiler ben onu suni sancı sanıyorum meğerse o koydukları kendi sancım başlasın diyeymiş ve kendi sancılarım yavaştan başladı. Akşam 9da ilaç verildi diğer gün öğlen 1e kadar hafif hafif arttı ve bu arada ilk yatış yapıldığında bir cm açıklığım vardı. Diğer gün öğlene kadar ne açıklık arttı ne sancı. Ama sancı çekmek istemiyordum artık beni sezeryana alın deyip duruyordum çünkü nerdeyse 15 saattir falan aç ve susuzdum. Nöbetçi doktor muayene edeyim uygun değilse sezeryan ol dedi doktorun yanına giderken benim birden suyum patladı doktor görünce iyice muayene etti sen normal yapıcan dedi her şey uygun görünüyor. Dedim ben daha bu sancıları zor karşılıyorum nasıl doğurcam derken suyun gelmesiyle sancılar öyle bir sıklaştı ki çok fena en zor kısmı bence orası. Her sancı girdiğinde beni sezeryana alın beni özele götürün orda doğurcam diyip durdum. Ebeye diyorum açıklığım arttı gelin bakın diye bir baktı 6 cm. Ağladım orda ben size söylüyorum siz inanmıyorsunuz diye çünkü o sancı farklı bişey. Onlar da şaşırdı bir gündür ilerlemeyen bir cm açılma yarım saatte 6 olmuş. Bir yarım saat daha geçti bana ıkınma geliyo diyorum yine inanmıyolar her dk bakamayız açıklığa diyorlar ya ama istemsizce ıkınıyorum geldi baktı 9 cm bebeğin saçını görüyorum dedi ben şok hemen ekip geldi güzel ıkınırsan hemen gelecek dedi. Aç ve susuz olduğumdan biraz zor ıkındım ama sancı gelince ıkınmanız gerekiyor ve uzun eğer kısa kısa ıkınırsanız çocuk çıkamıyor. Ben son gücümle bir iki kere uzun ıkınabildim ve bebişim doğdu ☺ öyle hızlı doğmuş ki malesef yırtık biraz fazla ve düzensiz olmuş ama şansıma onu da doktor gelip dikti o kadar içim rahatladı ki doktor yapınca çünkü normalde ebe dikiyordu ama dikemeyince doktoru çağırdı. Dikiş biraz uzun sürdü ama şu an hafif yanma dışında çok sorun yok. Biraz da regl ağrısı gibi bişey kalıyor o da geçiyormuş zamanla. Bebek kolay doğdu ama bebeğin eşi çıkana kadar o daha da yordu beni diyebilirim ama doğum olduktan sonra sancı aniden kesiliyor. Bebeğim emmeye istekli ama sütüm damla geliyor meme ucunu tam kavrayamadı o nedenle az bişey mama verdim fakat ciğerine süt kaçmış şu anda küvezde 😏 gözetim altında duracak 48 saat sanırım doğumun en zor kısmı benim için bu oldu. Devlet hastanesindeki ekip harikaydı 4 vardıya değişti hepsi de ilgiliydi doğumu yaptıranlar bir ara azarlayacaklar diye korktum ama o kadar kibarlardı ki kızmaları bile pozitif yaptılar bak bebek çıkamayacak şöyle yap böyle yap gibi. Allah razı olsun hepsinden. Benim hamileliğim de burda bitti Allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah sorusu olanı cevaplayabilirim ☺