Sena_nzrlr Herkese merhaba, 26+0 dayız. Fakat çatı ağrım 2 gündür belirgin bir şekilde olmaya başladı . Bu durum erken mi?
Dilaraka Sena_nzrlr erkenmi bilmiyorum ama sanırım benimde 30 dan sonra yavas yavas olmaya baslamıstı şuan 37 haftadayım çok yoğun yatakta dönemiyorum
Mizm Sena_nzrlr bende 26 haftalığım şuan benimde başladı doktora sordum magnezyum eksikliğindendir magnezyuma devamm et dedi