Aydan9593 bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 2 transfer oldu ama biri kendiliğinden bölündü şuan 11+ 4 günlüğüz perinatoloji bölümüne gözüktünuz mu bana 3 riskli alalım felan dediler ama haftasıyla uyumlu dediler bende sağlıklıysa aldıramam dedim