Sengul-9798 ms_annisko_ hamilesin canım hayırlı olsun adetin 4 5 gün geciksin kan ver şuan verirsin sonuç çok düşük çıkar tekrar vermek zorunda kalırsın
mother2 Aysel_krdg 12 gun kzuum ben gecen ay kurtaj oldum 13 subatta adet omadan hamile oldum cok sukur allahima
Aysel_krdg mother2 bende şubatta kimyasal geçirdim adet görmeden hamile olduğumu öğrendim gecikmeden 1 gün sonra değerim 17 ydi 2 gün sonra 32 korkuyorum değer düşük diye sence normal mi
mother2 Aysel_krdg tabi ki ben gecikmenin 12 inci gunu 80 le ogrendim dusun yani ama onemli olan iki kati artmasi senin ki daha kucuk bir iki defa daha kan baktirman gerekcek sadece ben bir hafta sonra baktirmistim 1500 du
Aysel_krdg mother2 tamam canım inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler bebişlerimiz kucağımıza da alırız aminn
Meleksynargn ms_annisko_ tebrik ederim hamilesin ama çok yeni adetin gecikmesini bekle pazartesi deilde cuma kan ver ki 2 günde Bi kan vermek zorunda kalmazsın