Kizlar 13+3 tü devlette cinsiyet öğrenmeyince özele gittik yaşlı başlı tecrübeli bir doktor. Baya bi dakikalarca inceledikten sonra kız dedi.. Sizce yanılma ihtimali olabilir mi? Görmese anlamasa risk alacağını da zannetmiyorum çok kararsız kaldım. 1 hafta sonra gel netlestirelim de dedi şuan tam 1 hafta oldu gitsem mi diye düşünüyorum… Ama video su da var elimizde bacak arasında bişey yok gibi.