Dahliaa35 Merhaba. 21 haftalik olduk ama doktor bebegimin kafa yapisi 2 hafta geriden geliyor dedi. Mikrosefali mi diye takip edilecek cok uzuldum 😔 hic boyle bir sey yasayan oldumu ? Cok korkuyorum. Dua edin lutfen🤲🏻
bendiyebiriii Dahliaa35 2 hafta ilerilik, gerilik çoğunlukla normal denir. Başka bir doktora daha gözükün isterseniz. Yanlış ölçüm bile olabilir. İnşallah öyle bir şey yoktur. Rabbim gönlünüze ferahlık versin🤲🏻
D-ua Dahliaa35 ben de 22 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta geriden geliyor. Bende yeniden fetal genetik Tarama yaptırdım. Sonuclar nasıl gelir bilmiyorum. Hersey çok iyi geliyordu bir anda böyle oldu. İnanın nasıl yasıyorum 15 gündür bilmiyorum
Alymus Dahliaa35 canınızı sıkmayın bizimde bebeğimizin haftasına göre 3 hafta önde hidrosefali olarak değil genetik olarak değerlendirdi anne ya da babanın kafa yapısı büyüktür diye
bendiyebiriii Dahliaa35 inşallah. Bol bol dua edin sizi başka bir şey rahatlatmaz bu süreçte muhtemelen. Rabbim yardımcınız olsun
Dahliaa35 D-ua sizi cok iyi anliyorum bende oyleyim 😔 insallah hayirli haberler aliriz 🤲🏻 benden amniyosentez istediler ama ben yaptirmak istemiyorum. Rabbim yardimcimiz olsun insallah 🤲🏻
Lale-gul D-ua merhaba aynı durumu yaşıyorum bende. Kafa çapı 2 hafta geriden geliyor. 34 haftalik hamileyim. Fetal dna testim temiz cikmisti. Bu gerilikle ilgili olan problem bu testle çıkıyormu? Mikrosefali olmasından korkuyorum da.
D-ua Alymus çok sevindim genetik olsun yapısı minyon olsun inanın razıyım başka bir sey olmasın da hepimiz için