Hamile olup belirti yaşamayanlara bi umut olur belki, ben hiç belirti yaşamadım aklımda yoktu bile gebelik çok süprz oldu adet geçikmesi 4.gün eşimin zoruyla test yaptım evde öğrendim herhangi belirti olmadı bende gögüs hassasiyeti, lekelenme, bulantı, kasık batması, tiksinme hiç birini yaşamadım çok rahat bi hamilelik oluyor maşallah 19+5 oduk bile herkes de belirti olmayabiliyor kişiden kişiye değişiyor bnce 😌