İlk etapta hemen eşinle tedaviye girmek için erken, 4 ay olmaması da normal ortada bir durum yokken bile. Aklına takılan bir şey varsa illa ki adetinin 3. Günü gidip hormon testi vermeni öneririm. En azından bir şey çıkmazsa için rahatlar, çıkarsa da gerekirse bi ilaç bi takviye başlanır.