Canann18 Daha onceki postumda bebegim 1 hafta geri geliyordu yazmistim bugun zubeyde hanima ayrintili gunu almaya gittim ordaki doktora sordum gelisim geriligi olsa basi onden baska organi arkan gelirdi hepsi esit ikili taramani gorelim ayrintiliyla beraber gel dedi ama ben kendi hastaneme gitmek istiyorum sami ulusta sadece gakan arslana buldum nasil bir doktor ilgilimi banabyardimci olabilir mi lutfen gidenlet yardimci olsun eger degilse zubeyde hanimdan alcam
Merveeenur Canann18 gec gordum eger gitmediysen gitme bence ordaki en ilgisiz doktor adam konusmuyor resmen kendi kendine muayene ediyor bilgilendirme sifir tavsiye etmen
Dilan_1 Canann18 bestepe de Turgut Özal git o hastaneden baska hastaneye gitme Hilmi beye al randevunu oraya git cok iyi bir doktor cok iiyi bir hastane
Canann18 Merveeenur gittim canim ne sorduysam cevap verdi ama dedigin gibi fazla konusmayi sevmiyor gibi
Canann18 Dilan_1 hilmi hoca cok iyi diyolar bide elif hocaya ama istedigimuzde bulamiyoruz ki doktorlari
Dilan_1 Canann18 Vlla hilmi bey cok iyi Bn ve diger kardesler mi 4 yasndki yeginimi allah nasip ederse bu senede. Bnm dogumuöu o yaptrck cok eski bi doktor ve anlastgn zaman cok iyi ilgileniyor