Burcu395 Ado ense kalınlığı vs ölçümlenecek kıvamda mı diyecek doktor bugun sıze ultrasonda bakacak ya baş popo ölçümlerını rahatça alabildimi cıkınca banada söylersen sevınırım canım cunku pazartesi bende gıdecem 11+5 olacam
Crnryyn01 yenibirannis daha 1 haftamız var görmeye bilerek ileri aldırdım cinsiyeti net öğrenebilmek için 😅 bugün 16+5 iz
Yenibirii yenibirannis pazartesi de ben gidiyorum hem ikili test hemde cinsiyet tahmini isticem bakalim ne dicek🐣 senin mide bulantilarin düzeldimi canim ne durumdasin?
yenibirannis Yenibirii düzeldi çok şükür kuzum cinsiyetinide öğrendim net olarak darısı sana ins ikili testim temiz çıktı senn de güzel hecer çıkar sonuclarin ins🙏🥰
Edaa1234 13:00’da randevumuz, 37+4 olduk artık bebişimizi göremiyoruz pek alan daraldığı için kalp atışını duymak bile yetiyor ❤️🙏🏻
Nurdan11_ yenibirannis 18 haftalığız çok özledim vallaha şu ayda bir görüşmeleri çok uzun sürüyor 🤭☺️
Ado Burcu395 yaptı canm hepsini çok şükür bı sıkıntı yok dedi ikili testinde de yaptık 1 hafta sonra çıkar dedi bakalım
Ado Burcu395 Hata cinsiyet te söyleyeyim mi dedi yok dedim ben cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum o yüzden 1 hafta sonra gelin kesinleşir dedi
arirangg yenibirannis Ben de şimdi geldim bekliyorum bebeğimi görmek için hastanedeyim şu an. 23+5 haftalık oğluşum🥰🥰
Muczm33 yenibirannis bnmde bugün görüş günüm 15+2 ama doktor kanama alanı gördü iğne yazdı biraz korktum açıkçası pek iyi geçmedi bnm için
Gamzeizmir35 29+5 olduk biz de. Görüp geldik az önce. 1300 gram olmuş prensesimiz. Çok şükür herşey normal görünüyor. ♥️🤲🏻
29302930 Gamzeizmir35 Sizin adınıza çok sevindim😊 Ben de 29+4 teyim. Gün ve kilo olarak yakınız. Bugün kontrole gittim. 1274 g olmuş oğluşum. Doktor bir hafta geriden geliyor ama bir haftanın önemi yok dedi. Herşey normalmiş çok şükür. Ama yine de benim moralim çok bozuldu. Önceden uyumlu ilerliyordu. Şimdi aklımdan çıkmıyor doktorun dediği. Bebeğimin beslenmesine çok daha fazla dikkat etmem gerekiyor diye düşünmeye evham yapmaya başladım neler yapabilirim diye🥹
Hu-zu-rum Ceylan2575 benimde 37+3 Pazartesi doktora gideceğim çatı muayenesi yapacak günlük 6 hurma ye dedi sukuat yap dedi doktorum bide perine masajı varmış dogum da dikiş olmaması için onu yap dedi de yapmam ya onu
yagizegemom yenibirannis biz görüp geldik nazlı oğluşumu doğum için gün aldık pazartesi doğuruyorum inşallah🥹🙏🏻
Havvagks yenibirannis 2 gün önce gittik cinsiyet öğrencektik ne güzel her zaman güzel güzel yatan bebiş o gün bacakları toplayıp kıvırası gelmiş 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ göstermedi yaa 🥹🥹 bugün 14+5 olduk 1 ay nası bekleyecez 😂😂
Muczm33 yenibirannis neydem olmuş siizn doktor bişi demedi mi bn sorduğumda bana küçük damarlar çatlıyor ondan olabilir dedi ama