Mece canım hayırlı oldun inşallah güzel haberler alırsın i 🥰 bende ilk gün bikaç saat yattım sonra evde hep dolaştım , ağır iş yapmadım, biyere eğilip uzanmadım, 3gün duş alma dediler bana sonra ılık suda yap dedi doktorum ben korkudan 5gün giremedim 🙈 kan akışı çok önemli o yüzden sürekli yatmamak lazım, 4.gün işime başlamıştım ben otobüsle gidip geliyordum bi sorun olmadı çok şükür, keseyi gördükten sonra hafif kanamam oldu yerleşme kanamasıymış 9.haftaya kadar az az devam etti, kontrole gittim hep kesede ya da bebekte bi sorun olmadı çok şükür, yemek olarakta süt peynir ceviz havuç yumurta avakado ilk başlarda çok tükettim kabak çekirdeğide iyi geliyormuş, ama ananas rahmi yumuşatıyor diye duymuştum hatta gebeliğin son haftalarında öneriyorlarmış doğumu kolaylaştırmak için çok severim ama hiç tüketmedim ben doktora sorarak yiyebilirsiniz tabiki zararlı bişeyi önermez doktor, sol tarafınıza yatmaya çalışın, regl olacakmış gibi ağrı bendede oldu birde sol bacağım çok ağrımıştı benim bu süreçte, bol bol dua et ramazan ayındayız ☺️ hergün Meryem suresi ve esmaül hüsna dinledim zikir çektim, okuyabildiğimde kendim okudum, 37hafta olduk Allaha şükürler olsun 🥰 Rabbim seninde emeklerini boşa çıkarmaz inşallah güzel haberi verirsin buradan bize