gamzeliyarim28 Bilgisi olan var mı kızlar? 36 haftalığım ve orada doğum yapma ihtimalim var. Ancak daha hiç gitmedim bile😶
Tubacnr gamzeliyarim28 2019 yılında ilk doğumumu orada yaptım doktorumdan ve hastaneden memnundum ama şimdi o zaman ki doktorum yok ayrıldı şuan 30 haftaligim tekrar oraya gidiyorum gayet güzel ilerliyo bı sorun yok
Suragurlrr Benim doktorum oraya geldi daha yeni cok üzüldüm, 🫠 ayse hanım tavsiye ederim gayet tatlı sorulan sorulara cevap veriyor.
gamzeliyarim28 Dilaraka allah sağlıkla kucağınıza alabilmenizi nasip etsin😊 sancı odaları ile doğumhaneyi gezdiniz mi acaba Odalar hakkında bilginiz var mı😊
gamzeliyarim28 papatya56 öyle mi? Allah bağışlasın 😊 Sanirim sancı odaları tek kisilikmis ve yanında eşin de olabiliyormuş. Doğumhane baya küçükmüş ondan bi şikayet gördüm ama nasıldı acaba sizin tecrübeniz ora ile ilgili genel olarak?😊
papatya56 gamzeliyarim28 Sağ olun Allah bebeğini kucağına almayı nasip etsin Canım ben Sezeryan doğum yaptım sancılar kendi odanda çekiliyor doğumhane odası Küçük biraz ama temiz sancı çekerken yanında yakının olabiliyor
Dilaraka gamzeliyarim28 benim zorunlu sezeryan olcak ama yakınlarım orada ameliyat ve notmal doğum yaptılar özellikle annem kadın hastalıklarından ameliyat edild ve odalar konusunda hiçbir sorun yoktu eebeler hemsireler çok tatlı insanlar
Dilaraka gamzeliyarim28 normal doğumsa eğer sancı odasında tek bırakılmıyorsunuz illa yakınlarınız yanınızda olabiliyor. Ebeler çok çok ilgili gercekten hasta bakıcılar bile çok kibardı biz çok memnunuz hastaneden insallah benim sezeryanımdanda böyle memnun ayrılırız 😊
gamzeliyarim28 Dilaraka ay ne guzell çok sevindim ya Bugün görüştüm de. Doğumunuz uygun olmazsa yani bebegin pozisyony vs, epidural veremeyiz dediler. Üzüldüm bir miktar..😊 her yerde mi boyle acaba
Dilaraka gamzeliyarim28 onu bilmiyorum canım gercekten ben spinal sezeryan olacağım için araştırmadım😊