Banımlar bende geçen ay doktor çatlamaysam yumurtalıgım 3 cm kist oluşturduğunu söyledi bana doğum kontrol hapı verdi erimesi için ama ben kullanmadım hamile kalmak istediğim için doktor 2 3 ay içinde adet ile birlikte atıldığını söyledi bu yüzden de kullanmak istemedim açıkçası yumurtalık kistiyle hamile kalan var mı veya yumurtalık kisti gitmesi için bildiğiniz kür vs var mı acaba