Nuray-6113 bizde 3 günlükken öğrendik sarılık olduğumuzu, normalde sık sık emzirmeye çalışıyorum, en geç 1.5 saatte birdi beslenmesi. Her anne sütü alan çocukta olan sarılıktan dedi doktor değeri 14 dü 2 gün sonra 12 lere düştü. 2 hafta sonra tekrar bakalim dedi. 25 günlük olduk gözlerinde ki sarılık hâlâ devam ediyor, o kadar çok taktım ki sarılığa benim kan grubum a rh +, oğlumun ab rh - sanırım bundan dolayı da dalgalanmalar oluyor değerlerde. Sarılık çok uyutuyor ben parmaklarını, burnunu sıkıyorum, alt açıyorum. Çok araştırıyordum artık umursamamaya başladım sende sık sık emzir, zorlada olsa uyandır hemen düzelir