Anlcrne 24 haftalık gebeyim ve acile gittim sancidan asla duramiyordum resmen belime ve özel bolgeme sanki bıçak saplanıyor gibi yüksek idrar yolu enfeksiyonu dedi neden olur sizce çok gözüm korktu bebise bişe olmaz inşallah
Merveincim Anlcrne gebelik döneminde normal. Doktorunuz antibiyotik tek kullanımlık içilebilen saşe yada fitil verirse kullanın. Endişe etmeyin bende kaç ay öncesinde hemde kaç defa kullandım. Asıl kullanmayınca bebeğe zarar verir. İlaçlarla her ay atlatılıyor korkmayın bizlerde yaşadık
elayaz_ Anlcrne bende aynı sebeble dün gittim antibiyotik ve tek kullanımlık bir ilaç yazdı bide tabi günde en az 2 3 litre su içmeye özen göster dedi benim problemim sudan kaynaklanıyor muhtemelen hiç içemiyorum çünkü sizde dikkat edin ona
Hilalkmn11 Anlcrne bende de başından beri oluyor. Çok su içmekte fayda var. Ben en az 2,5 litre su içiyorum