hayalperest2310 Kızlar dün nişanım gelmişti az önce uyandım iç camasırıö ıslanmış sarımsı su gibi akıntı çok degil ama ıslanmış hergün olmuyordu bebeğin suyu mu degil mi ayırt edemedim zerre sancım yok sancı olmadan su gelir mi
pandoraninkutusu hayalperest2310 anlamayabilirsiniz şimdi kayınvalideme sordum panik yapmak istemiyorum sizi ama gelirmiş hayırlı doğumlar nasip etsin Allah 🥰♥️
Mavidunyamm hayalperest2310 evet sancı olmadan da su gelebilir. Zaten su geldikten sonra sancılar siklasiyor 😊 Bence hastaneye gidin 🤲
1erkekkannesiiii hayalperest2310 benim hiç su gelmeden bebeğin suyu bitmişti canım muhtemelen suyun gelmiştir hayırlı doğumlar inşallah
Rumiars hayalperest2310 kuzum suyun gelmiş peçete koy az da olsa islsklik olursa hemen git bence sancı hissetmiyor olabilirsin belki hem sancım hem açılman vardır gozlemde ol risk etme sağlıkla kucakla bebisini💞💗
hayalperest2310 pandoraninkutusu amin inşallah bana doktor bugün yarın gelir demişti açılmam yoktu 40+5 oldum sancım hiç yok takip de edemiyorum sancılarımı 😥
pandoraninkutusu hayalperest2310 korkmayın inşallah rabbim kolaylıgını verir bilen birisi yokmu söylese valla ben ancak bu kadar yardımcı oldm
RabisEngel hayalperest2310 bende suyum gelmişti sonra hastaneye geldim sıfır sancıyla hastanede sancılarim başladı
hayalperest2310 pandoraninkutusu annem var canım o da olabilir dedi ama bekleyeyim tekrar gelirse hastahaneye gideyim en iyisi teşekkür ederim 🙏
hayalperest2310 Mavidunyamm teşekkür ederim canım biraz bekleyeyim yine gelirse hemen hastaheneye giderim uykuda oldugu için az olduğu için emin olamadım
hayalperest2310 RabisEngel biraz beklemeli miyim sancımı acaba ya baktım yine suyum geldi hastaheneye giderim
hayalperest2310 1erkekkannesiiii muayeneye gitmiştim iyiydi suyu durumu hemen nişan işte şimdi de iç camasırım ıslanmış böyle çok degil ama ıslaklık var yani
hayalperest2310 Rumiars sağol canım bende öyle yaptım bekliyorum hafif sancılar da başladı gibi ıslaklık hissedersem hemen gidecm zaten
hayalperest2310 Yagmurcmn gidecm canım emin olamadığım için suysa tekrar gelir hastahene yakın gidecm zaten duş falan alayım