Havva19 Gonul00 bızımde 39 günümüz var bakalım oglusum hızlı cıkmazsa bızde mayız bebegı olucaz corap patik ve sırt havlusu koy bence cok terleyip üşüyormuşşunuz
55Ozge41 Gonul00 sen her ihtimale karşı koy cnm yeni doğum yapmış insan çok terliyor bide kendini sıcak tutman lazım gaz olamamı için
2bebegim Gonul00 bende 26 Mayıs da doğum yapmistim. Her 9htimale karşı alın, ameliyathaneden çıkınca bir üşüme oluyor😊 ama yaz bebeği bakımı çok kolay, kısa koluu çıtçıtlı badilerle bütün yazı gecrmistik.
55Ozge41 Hadi az kaldı inş hayırli ile kucağımiza Perşembe günü doktor kontrolü lm vardı doktor Mayıs 10 ile 15 arası alırız dedi ben belirlicem gününü 😊 evet uzun kollu hırka yada ceket al canım
Nazugrak16 Benimde Mayıs sonu görünüyor bebeğin gelisi 3/6 aylık almadım acaba uzun kolmu kısa kolmu nasıl giydirilir