Mommyy0708 Kızlar bebeğim 1 haftalık henüz, uyumuyor yani kucakta uyumak istiyor sadece. Beşiğine koyunca ağlıyor nasıl çözebilirim bunu?
Edolili Mommyy0708 belirli süre böyle ilerler maleseef alışma süreci sizin ve bebeğiniz için zor olur ama zamanla azalıyor
Mavidunyamm Mommyy0708 kız benimki de 40 çıkana kadar öyleydi ama nasıl cozdugumu unuttum vala 🙈 herhalde pıs pıs diyip yanına uzaniyoddum veya salliyordum. Yani en azından sesini, kokunu duyarsa güvende hisseder kendini 🥰 hem daha cooook minaakkk seni istiyor kokunu tenini 🥰
esinnnnn1 Mommyy0708 benimkinee öyleydi o zamanlar sabretmeyip sallamaya başladım 1 yaşında halen sallanmak istıyor, bence biraz sabredin pispislayn falan ilerde daha çok rahat edeceksiniz , ben bilemedim keşke o zmn sabretseymism
twofruits Mommyy0708 ben iki ay boyunca kucağımda uyuttum o uyurken izlemek çok hoşuma giderdi bir saat kıpırdamadan uyuttuğumu biliyorum yeter ki bebeğim huzurlu olsun kafasında olduğum için hiç şikayet etmedim iyi ki de öyle yapmışım şimdi 17 aylık oğlum kucakta durmuyor bile
Hallerimvarbenim Mommyy0708 Kucağında uyut sende canım çok ihtiyacı var sana kollarına benim oğlum 50 günlük hala geceleri kucakta uyuyoruz gaz sancısı olduğu için rahat ediyor diye onun dışında emerken uyuyakalıyor beşiğine yatıyorum gazı olmadığında
beyzzsenturkk Mommyy0708 ilk 1 ay kucagımızda yatırdık maalesef temas istiyorlar kokunuzu arıyorlar yerine yatırırken sırtını pıt pıt vurun ya da poposuna hemen uyurlar yanına tişörtünüzü de bırakabilirsiniz
Minigininannesi Mommyy0708 beşiğine giydiğiniz tişört veya atleti koyun kokunuzu arıyorsa o ise yarıyor temas istiyorsa ona yapacak bir şey yok
Cerennn1 Mommyy0708 kundak yapın bence ben o sekilde çözmüştüm anne karnında hissediyor kendini birde yenidoğanlar en çok ellerinden kollarindan korkuyor ellerinin kendine ait olduğunu öğrenene kadar uyusada hareket edince sicrayip çığlık çığlığa ağlıyor