aslifeyza Arkadaşlar bower hastanesinde doğum veya gebelik takibi yapan var mı ücretler ve doktor hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsanız sevinirim
Gayeeee Doktor çok tatlı ve ilgili oldukçada cana yakın ben 400₺ ye muayene oluyordum depremden önce sonra memleketime döndüm şuan değişti mi bilmiyorum