Hanımlaaar bana bir teselli verin kimse yok muuu?🙄 uykusuzluktan bayılacağım artık. Otururken yada ayaktayken bi problem yok ama yattığım an mide ağrısı mı kramp mı anlayamadım beni maaf ediyor. Birde artık sebebi her neyse neden oluyorsa bilmiyorum kızım sürekli karnımın sağ tarafına doğru baskı uyguluyor karnımın bir tarafı oluyor top gibi bu sefer canım daha da acıyor. 31+5 haftalığız. Bu haftalarda bu durumu yastan var mı?