momssbabyy kahverengi leke ya da akıntım hiç olmadı bazıları üstüne görme derler ya ondan da olmadı. Adetin 2. Günü kan testi ile öğrendim değerim 52ydi. Geç döllenme dendi. Adet olacak gibi sancım vardı. Ped bile almıştım. Umudum yoktu. Hatta aklıma gelmişken şunu da diyim; o ay taşınacağımız evin mutfak dolaplarını bile çıkıp silmiştim bilmeden. O derece beklemiyorduk. Ama şükür birşey olmamış. Demek ki o zamana kısmetmiş. Aşılamaya niyet ettiğimiz için rutin tahlillerin tamamlanmasını bekliyorduk. Hiç umudumuz yoktu. İnşaallah en kısa zamanda hayırlı haberi alırsınız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻