Bugun bebegın kalp atısına bakmak için doktora gittim bebegim 7 haftalık ama doktor göremedi keseyi görüyorum bebek yok sonra suniçtim bayabi tekrar ultrasna gıttım bi kalp atısı gözüküyo gibi dedi yani sanki dr da emin değildi sonra daha 6 hafta oldunu söledi halbuki 7 çok kafam karıstı 3 hafta sonra gel dedi versiği ulturason resminde biseyde gözükmüyo acaba öyle olan varmı yani 6 haftalık bi bebek diyelim ulturasonda net gözükür mü netten baktıklarımda belli oyüzden tedirgin oldum 😞 bu şekilde olan var mı