Herkese merhaba Çarşamba gecesi ağrılarım vardı iyice artınca sabah hastaneye geldim yatışım yapıldı nst de sancı çıkıyor doğum başlamış herşeyi iyi dediler açılma 2 cm 18 saat hiç açılma olmadı doktor da böyle olmaz suni verelim dedi ondan öncede nabzı hep düşüyordu bunu doktora dememişler bana suni sancı takıldı sonra tekrar kalbi atımı yavaşladı doktoru ebe çağırınca 2 dk içinde kendimi ameliyat hanede buldum suyu tamamen bitmiş oğlumun nefessiz kalmış görünce rahatladım ama yoğun bakıma aldılar pisliğini yutmuş sizden su ramazan ayında bebeğime dua edermisiniz ona kavuşayım 😔