Bride_6470 Hanımlar ben regl oldum bu ayda olmadı ne yazık ki pazartesi gününe doktordan randevu aldık gidip hormonlarıma yumurtalıklarıma baktırcam yumurtalık takibi yaptırmak istiyorum dicem inşallah yapar doktor hanımlar bide doğal yolla olan deneyip memnun kaldığınız kürler var mı bana önerebilceginiz bide ovülasyom testi alıcem 2 aydın birgebeningünlügü sayfasındaki ovülasyom testlerini kullanıyordum ama biraz araştırdım bi kesim insan memnun degik bana önerebilceginiz başka övülasyom testi var mı bulamazssam bu ay gün aşırı şekilde ilişkiyi denemeyi düşünüyorum sürekli
gokcesgoktas Bride_6470 merhaba öncelikle folikasit başlayın kan değerlerinize baktırın özellikle D vitamini düşükse bebeğe engel oluyor ve ilişkiden sonra bir gün sağ yatıp yarım saat diğer gün sol yatıp yarım saat bekleyin Allah’ın izniyle olur🥰 Rabbim kucağını tez zamanda hayırlı bir şekilde doldursun canım
ipekmom_ Bride_6470 instagramdan sayfası var canım kendisi doktor, kendi ürünlerini üretip satıyor, bikaç fenomendede gördüm kullanıp hamile kalmışlar, bi araştır istersen, burada da illaki kullanan vardır bakarsın yorumlardann
uzlet Bride_6470 arısütü bal polen vs karışımı kullansan çok faydalı olur eşim yapıyor bu işi ve inan olumlu geri dönüşler o kadar çok oldu ki tüm çevreme söylüyorum çünkü bana çocuğun olmaz zor demelerine rağmen onları düzenli kullandım ve bir kızım var şimdi yine başladım 2. İçin 🤲🌸 içine farklı şeyler de katıyor eşim. Arı ürünleri gerçekten bir mucize 🫠 Ovulasyon testi olarak da laboquick öneririm ben hep onu kullandım ve memnunum. Onun dışında da sağlıklı beslenmek çok önemli
Bride_6470 uzlet bu karışımı nerden temin edebilirim ve ne zaman başlayıp ne kdr süre kullanmam lazım bana biraz bilgi verebilirmisiniz :)
uzlet Bride_6470 yani canım belirli bir süre yani 4-5 ay kullanmak gerekiyor ki vücuda arındırıp tesiri olsun bir de bebek sahibi olamama sebebi neyse ona göre eşim içine farklı şeyler de katabiliyor siteleri var aslında Oradan da satın alınabilir ama eğer gerçekten almayı düşünürseniz Instagram’dan görüşelim birebir şikayetlerinizi öğrenip Ona göre size özel karışım hazırlayıp kargolar, almak isterseniz fiyat olarak biraz pahalı gelebilir malum her şey çok güzel ama arı sütünün Kendisi bile Zaten çok pahalı ama ilaçları o kadar para vermektense Bu çok daha mantıklı ve vücuda hiçbir şekilde zararı yok aksine birçok faydası var kendinde araştırırsan göreceksin zaten yumurtaları olan faydasını gerekirse eşle birlikte de kullanılabiliyor
Betbet98 _Daydreamer_89 bende bu ay baktırdım prolaktin 41.5 amh 6.5 cıktı ve pcos tanısı aldım. Dostinex verd doktor kullandım. Süt hormonu salgıladıgı ıcın sanırım baskılamış diye düşündüm:( inşallah mucize olur bu ay
_Daydreamer_89 Betbet98 tabi çocuk için malesef onlar bi etken takip ve doğru tedavi şart üzülmeyin olumlu düşünün güzek haberi alacaksınız 🥰
Betbet98 _Daydreamer_89 :( başka ne tedavi uygulanır acaba ? Yumurta takibi klomen vs. Başlar mı sizce? İnşallah güzel haber alırım❤️🤲🏻