Betdumann Benim de başımdan geçti parsiyel mol. 8. Haftada öğrendim 6+3 te kalbi durmuştu. Kürtaj oldum öğrendikten 1 gün sonra 1 sene hamile kalmamam gerektiğini söyledi doktorum.Kürtajdan sonra her hafta gidip kan verdim beta değerinin düşüşü ya da yükselişi takip ediliyor. Benim çok şükür düşüşe geçmişti 4.kan vermemde sıfırlanmıştı beta değerim.Sonrasında 1 sene kadar korundum. Şimdi 13+5 haftalık hamileyim😊İçinizi ferah tutun lütfen,stresli Bi süreç biliyorum ama rahatlayın kendinizi 🤗