busralivaa bende öyle her hafta serum alıyodum en son zofer işe yaradı ki ona rağmen kusuyorum en azından bişeyler yememi sağladı. Şimdi 17 haftalığım kaaaç kutu bitirdim sayamam doktor bırakmamı istiyor iyi olduğum günler içmiyorum çok kötü olduğum günler gene içiyorum inşallah yavaş yavaş bırakırız çünkü ağır bi ilaç. 😣