ipeekseker Merhabalar 24 Mart’ta çatlatma iğnesi oldum. 8. Gün çok az kan ve sağ kasığımda ağrı var. Acaba adet belirtisi mi yoksa gebelik belirtisi midir ? Yardımcı olursanız sevinirim ❤️