kelebekucusu Merhaba, perşembe günü ikili tarama yaptırdım. Bugün sonuçlar çıkmış. Hastanenin sitesinden öğrendim. Bütün sonuçlar bu şekilde mi yoksa eksik bir şey var mı? Ona göre hastaneye gidip alacağım. Ayrıca yüksek risk yazıyor anlayan biri cevaplayabilir mi? Bir saattir düşünmekten içim içimi yiyor.
kelebekucusu Sahnedekimadam peki orda risk yüksek yazısı neden var? 1:250 yüksek bi sonuc değil mi? İlk gebeliğim hiç anlamadığım şeyler o yüzden stres yaptım
kelebekucusu Sahnedekimadam anladım çok teşekkür ederim insan bilmeyince panik yapıyor içime su serptiniz🙏🏻
Sahnedekimadam kelebekucusu Doktor randevunda doktora gösterebilirsin kontrole ne zaman gideceksen.. eğer hemen gel demediyse
kelebekucusu Sahnedekimadam devlette yaptırmıştım özelde muayene olacağım en yakın zamanda göstereyim
kelebekucusu Sahnedekimadam ya Allah razı olsun çok teşekkür ederim sağlıkla alalım bebişlerimizi kucagimiza💕