Ben de sağıp götürüyorm ilk 2 gün 0.2 ml fln geliyordu 2 3 saatte 1 her birini yarım saat elle sagdim eşim damlaları topladı kendim hem sagip hem toplamaya çalışınca olmadı. Süt artırmak için aklınıza ne geliyorsa kullandım bestlak damla, hipp çayı, ebebek ten promalt, komposto , marul tavşan gibi yedim hala yiyorum. Bir de proteini yüksek beslenmek lazım protein arttıkça süt ve sütün kalitesi de artıyor. Strese girmeden azimle topladk. Çok şükür poşete koyacak kdr geliyor artık. Solgar ın brewiers desteğini de cok öneriyorlar.