Bus1-ra Kızlar iyi geceler aşırı derece de boğaz yanmam var ve geçmiyor. Yediklerime dikkat ettiğim zaman da aynı şey. Gaviscon içiyorum ama bana mısın demiyor. Sizlerin yaptığı bişey var mı geçmesi için ?
Busemom_3 Bus1-ra renni duo soğuk süt leblebi denediniz mi bana iyi geliyordu anlikta olsa rahatlatiyordu bunlar
Busemom_3 Bus1-ra soğuk sütü uyumadan önce rahat uyumak için yudum yudum içmeyi dene belki fayda görürsünüz bende rahatlatiyordu