Anneler merhaba
Benim tiroidim yüksek çıkmıştı başlarda direk doktora felan gittim onu ilaçla baya bir indirdiler ayda bir kere de kan veriyorum halen şu an 6 aylık hamileyim ve ilaç içmeyi biraz saldım tiroid haplarımı felan ve geçen gün hastaneye gittiğimde bebeğimin 1 hafta kadar geride olduğunu söyledi doktorum peki sizce bu tiroidle alakalı birşey mi sizden kimse bu durumu yaşadı mı 🥲