Kaleli ilk gebeliğimde geçirdim. Hiç stres yapmayın. Ağır preeklampsiydi. 37+0da sezaryenle doğum yaptım. Oğlum 2 yaşında şimdi. Gelişimi 33. Haftada durdu, 1950 gr doğdu. Çok şükür hiçbir sorun yok, bu rahatsızlığın tek tedavisi doğum zaten, doğumdan sonra sizin de hiçbir sorununuz kalmayacak, çiçek gibi olacak her şey🌸 sadece doktorunuza güvenin ve rahat olun, anne karnında geçirdiği bir saat bile kar🫶🏻