Kızlar selamünaleyküm. Geçen hafta sonu akşam innovita gebelik testi yapmıştım çift çizgi çıkmıştı. Aynı gün kan verdim sonuç 1.20. Adetime 4 gün var. Sizce yükselme imkanı var mı. 22si yumurtlama gördüm. Varsa bile çıkar mı pazartesi kan vermeli miyim. Böyle olup yükselen var mı aranızda