tugcee0 cansuakbltylmz ayy bilmiyorum 2 gündür akşamları kaşınmaya başladım özellikle akşamları oluyor nedendir anlamadım doktora gidecem biraz daha devam ederse
Mediha99 Benim zaten bu yaşıma kadar her üzüntümde streslerimde(okul sınav evlilik aile özelimi vs. ) çıkardı hep muzdariptim bu konudan tabiki hamilelik te de çıktı el bileğim diz kapağımın arkası kolumda 😬
Ruya_burcu45 İlk aylarda kanamalarim oldu, stresten kurdeşen olmuştum sanırım 10. Haftamdi. Gebelerin de kullanabileceği bir krem ile atlattım çok şükür
cansuakbltylmz Ruya_burcu45 gece gittim zyrtex diye bi ilac yazilmis. 32. Haftamdqyim ictim sabah kalktigimda hicbirsey yoktu insallah tekrarlamaz. Krem yazicam dedi ama bi baktim ilac yazmis anlamadim. Safra asidi testi yaptirdim 9.8 cikmis insallah normaldir.