Ucuza_insanlik_dersi_verilir Busrasaygi Hauck Buggy & Sportwagen UpTown aldım ben, Türkiye’de var mı bilmiyorum ama🤦🏻♀️
TariAlcarin miray_85 bunu ben de çok beğenmiştim daha ben de bebek arabası almadım gerçi ama o bebeğin oturduğu kısım üzerindeyken bebek arabası kapanmıyor ya ona çok takıldım tek başımayken arabaya koyup çıkarmakta zorlayabilir gibi geldi ama aklım da kaldı güzel günlerde kullanın bir sürü bebek büyütür bu araba 🤗
Ipek_2017 Bende yoyko travel sistem aldım. Oğluma kullanmıştım 4 yaşına kadar . Şimdi kızıma da aynı msrkanın üst modelini aldım. Çok memnunum. Evet büyük ama rahat .
Busrasaygi Esin1 şu an mamas papas ve kraft kenya modelindeyim kenya modeli cybexi andırıyor gibi geldi
ipekmom_ Busrasaygi tommybaby aldım fiyat performans ürünü bence, henüz kullanılmadım. Arabamız olduğu için çok fazla ihtiyacım olucağını düşünmüyorum o yüzden yüksek bütçeli bişey almadım, buda gayet güzel işimi görecektir diye düşünüyorum
fatma3844 Feyzafeyza123 arabaya falan rahat sigiyormu bende beğenmiştim henüz almadım kullanislidir umarim
yinehamile Busrasaygi Hamilton R1 kızıma kullanıyoruz Allah nasip ederse ablasından oğluma devir edecez, oldukça pratik bir araba, kendi kendine katlanıyor tek el ile açılabiliyor, hafif, sürüşü kolay, 22 kiloya kadar da taşıyabiliyor.
miray_85 TariAlcarin evet bir cok arabaya nazaran pratik katlanır degıl bende her yere araçla gittigim icin tercih ettim aslında 😊